Bak på gång :)

HEjsan! =)

Idag började dagen med luciaövning :) är så himla mysigt med lucia o kommer bli så kul :)
Sen hade man tråkig kulturhistoria fast det var inte så länge ;)
På lotsen fick man lite info om högskola :P o sen hade man muko och då håller vi ju på med utbildningsmässoshown :) kommer bli nice :)
SLutade bid tjugo över två ca så va gött o sluta tidigt idag :)
När jag kom hem så åt jag o sen bara tog det lugnt :P
Blir ingen tonår idag, var längesen jag va hemma på en fre :) så kände ville va hemma lite ;) Just nu håller jag på o bakar bröd :) Blir gottigt :D
Lyssnar på lifehouse också är så himla bra :D



Kram på er :)

Kommentarer

Postat av: Kassy - HUMORBLOGGARE

Växjö är chill, fast det händer saker nästan hela tiden!

Hah, hoppas det smakar !:D

Postat av: Kassy - HUMORBLOGGARE

Ofta, jag älskar musik såå det skulle säkert vara en bra plats för mig ! :D

Postat av: lia

Hur många läsare har du per dag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback