*HEellu på er!

Hej!

Oj nu var det jättelängesen jag skrev här! Men det har bara inte blivit och jag har inte varit inne ngt på datan och jag har haft fullt upp nu de senaste helgerna..
Men jag skriver när jag får tid så hoppas du ändå vill följa även det inte blir så ofta ;)

Det har hänt en del sen sist, jag har sjungt på en gudtjänst, övat till en annan gudtjänst, träffat lite släkt =) har gjort ngt varje helg o denna helgen blir det också o göra ngt varje dag :P
På fre äre tonår, på lör ska vi öva till de på kvällen, på sön ska ja te david för han fyller år :) Grattisgrattis!
åå imorn är det ju fre :D tjena vad tiden går fort!

Idag hade vi svenska uppsatsskrivning i 5 timmar! men satt ju inte riktigt hela tiden, men det var lite segt hehe jag gjorde jättesakta :P
Just nu håller jag på o bakar bröd o väntar just nu på att de ska jäsa klart så lyssnar på lifehouse så länge :) de är verkligen sååå bra! :D

Men nu måste jag fortsätta med brödet ;)
Hare bra vi ses oftare än innan kram!!


saras o mina goa muffins hiih

Kommentarer

Postat av: Kassy - HUMORBLOGGARE

Jag bor i Växjö ! haha, en stad där man bygger om jäääävligt mycket ;) hehe



Hoppas att brödet smakade :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback