13e oktober

Hej!

Har inte varit inne alls på datan idag förens nu ;) Så därför blir det ett sent inlägg idag :)
Idag hade jag sovmorgon till halv tolv, sen svenska o sen piano o sluta vid tjugo över ett :D haha asgött =)
Sen vid fyra något cyklade jag till martin o vi spelade lite låtar o så ;) Var kuligt :)
Koom hem vid åtta typ, var ju jättekallt o cykla!!

Nu har jag precis sett parlamentet och nu sitter jag lite här tills jag ska lägga mig om en stund, chattar massa o så :)
Imorn vi som har ljudteknik ska fixa med ljudet o dra kablar och så inför ngn konsert, är inte riktigt säker på vad det är :P Får se hur det går imorn med de..

Jag har ju färgat håret men det har inte kommit upp ngn bild än på de :) men ska färga det igen för det är fortfarande lite ljust i det fortfarande =) så det kommer väl upp bild senare imorn :) annars lör :)
Jag lyssnar på lifehouse också :) de är jättebra!! :D



Hoppas ni får en fin kväll, kram på er!!

Kommentarer

Postat av: Kassy - HUMORBLOGGARE

Vad bra, härlig bild :)

Postat av: Kassy - HUMORBLOGGARE

Vad bra, härlig bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback