2011-10-24 (två månader till julafton!)

Hejsan :D!

Nu är jag hemma fast ska snart cykla igen för har haft håltimme sen halv 11 och börjar vid tio över två igen ;) Skönt att man bara kan cykla hem då ju ;)
Igår var jag i smålandsstenar o gymmade med martin ;) haha nu börjar träningsverken smyga sig fram, haha gör ont bara jag skrattar nu ju hehe ;) Men kuligt var det iaf :) ihih

Imorse hade vi dans o då kändes inte träningsverken så mkt som nu ;) hhe o imorn har jag dans igen, hehe undrar hur den kommer kännas då! :P Sen hade jag textil o då har jag stickat på min halsduk och sen cyklade jag hem o åt nudlar ;) hehe
Nu om ca 40 min ska jag cykla tillbax igen för att ha matte.. sen slutar man :D
Jag har börjat på min andra låt till projektarbetet den blir verkligen sketbra!! :D hhiihihi

Men nu måste jag på toa haha x=) inte så nice o veta men vi ses imorn hoppas jag väl :D


kram på er!

Kommentarer

Postat av: michaela :)

sv: okej :)

några planer för veckan?

Postat av: Kassy - HUMORBLOGGARE

Är de du på bilden :) ?

Postat av: Kassy - HUMORBLOGGARE

Har du färgat dig?, såå söt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback