29 okt - Ställa om klockan inatt ;)

Hej!

Nu har jag inte varit här på snart en vecka! Jag är inte inne så mkt på datan längre, jag är på mobilen ;) men det som är dumt är att jag kan inte kan blogga därifrån, då hade det blivit mkt oftare! Men ska försöka kolla de så jag kan blogga därfrån när jag inte kan gå in här ;)
Jag har mkt o göra hela tiden just nu!

Veckan har väl varit som den brukar, fast lite sämre i skolan..
Fast har hänt en del roligt också haha x)
I tisdags när vi hade ljudteknik så skulle jag o en till spela in sång o vi övade lite innan o sen helt plötsligt började det tjuta som bara den! vi fattade ingenting! haha x) så han försökte vrida ner högtalarna med det funkade inte o vi trodde det var programmet eller ngt hehe.. Sen fattade vi att det var brandlarmet heh lite kul att vi inte fattade det först heheeh, o vi berättade det för de andra o de bara skrattade hehe x)
Sen har bara veckan rullat på som vanligt..

Igår fredag så började dagen med arbetsmiljöprov o det gick rätt bra tror jag :) Sen andra lektionen fick vi tillbaka ett prov om medeltida musik o jag trodde inte det var sant! Fick MVG!! :O:D blev helt chockad hehe trodde inte jag skulle få så bra!! 
Sen var dagen bara jobbig.. fast inget jag berättar här.. 

Vid 5 så träffade jag michaela och vi gick en runda, sen gick vi till ngn skola hehe vet inte vad den heter :P men vi skulle spela innebandy iaf o träffa Krums där också ;) men sen när alla kommit så var det ingen som hade nyckel hehe x) så det blev inget.. 
Vid 8 var det tonår och kom hem igen vid halv 2 typ :P så det var ett tag man var borta igår men kuligt var det :) 

Idag så har det inte hänt så mkt, gick upp vid tio o var väldigt seg :P år frukost, stickade lite, spelade gitarr o sjöng, sen åt jag middag, sen bara segat o pratat med Martin hihi :) Var ute o sprang en runda nyss o nu har man duschat o det känns så nice=) Ska äta ngt nu snart, för blev jättehungrig! Jo innan jag sprang så har jag dammsugit också -.-
Jag vet inte riktigt vad som händer ikväll, kanske träffa michaela o krums, annars blir det bara o va hemma ;)

NU HAR MAN LOV :D o då kommer jag hitta på en del så kommer inte bli så mkt bloggade då heller, men jag skriver ibland iaf o jag är väldigt glad att det är ngn som hänger med i den o läser ;)


Goda muffinns jag o sara bakade för några månader sen ;)

Kram på er så hörs vi :D

Kommentarer

Postat av: Kassy - HUMORBLOGGARE

SÅ GÖÖÖTT de ser ut att va! Avis är ;)

Postat av: Kassy - HUMORBLOGGARE

Aa, de kan jag tänka mig :)

Postat av: Julia Hill

Vilken fin blogg du har! Intresserad av ett bloglovin-byte :)?

Postat av: maja - blogg om vardag!♥ ©

hej :)

Fin blogg!



har din helg varit bra? :)

Postat av: emmajuth

sjukt vad gott det ser ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback