4/10

Hej!



Dagen började med att man kliver upp o är jättetrött och har ont i magen.. Är riktigt jobbigt att få det när man är hungrig.. men hoppas det släpper.. men blev lite stressigt imorse..
Sen när jag cyklade så var det skitjobbigt och jag fick jobbigt och andas så var tvungen o ta blå.. O sen gick det över ändå =)
Dansen var kul som vanligt men bara väldigt jobbig än vad den brukar vara.. Efter dansen så får man stressa skitmkt först till omklädningsrummen och sen upp till skolan, man hann ju precis o är skitvarm..
På ljudtekniken så spelade vi in två gitarrer idag :) det blir nog nice det :)
På lunchen hade jag svårt o äta.. kändes i magen efter.. blä för denna laktos!
Sen hade man musikhistoria och då såg vi film, är faktiskti rätt intressant nu :) Men man blir bara så trött på den lektionen :P
Efter musikhistorian så hade man textil och då fortsatte vi på vårt arbete.. o vi blev klara :D hehe skönt :P
När man kom hem så åt man, hemma gick det o äta konstigt nog.. sen ehm vad har jag gjort.. jo jag har spelat piano, läst svenskabok.. lite gitarr.. sett top modell :P
Nu måste jag göra matte ;)

Men detta var nog ett väldigt ointressant inlägg men aja läs om du vill :D

KRamar Gela :D

Kommentarer

Postat av: Gotlänning

igår var jag i skolan o sen i stan ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback