godmorgon! 19/10

Hej!

Nu har jag inte bloggat på två dagar för har inte varit inne alls på datan ;) Trodde det gick o blogga från mobilen men det gick visst inte ;) Så jag bloggar nu på morgonen innan skolan, ska ändå till läkarn så ska inte åka än :P
Redan onsdag! Tiden går verkligen jättefort!!
I måndags så hade jag sovmorgon för hade ingen dans, tråkigt o inte ha dans men gött o ha sovmorgon ;) Så hade bara en lektion så cyklade hem sen för hade världens hål o började vi två sen..
Igår tis hade jag också sovmorgon för ingen dans igen.. Dagen gick riktigt fort igår! Ljudteknikek var nice, börja låtar ritkgit bra ;) Musikhistorian film o man frös typ ihjäl.. som man ändå alltid gör i skolan.. O sen sist textil ;) Har börjat sticka också :) Ska gö en halsduk o den blir jättebra, har tagit hem så stickar hemma också :)
När jag kom hem så frös man iihjäl för det var så blött o cykla :P Tog på mig mjukiskläder, så himla gott =)
Tänkte jag skulle spelat piano mer igår men blev inte.. åå kan inte de än :/

Ska lägga upp en video på en egen låt jag skrivit, den heter you remember me ;) Det var en som ville jag skulle lägga upp, har gjort innan men har fått ngn ny läsare så här är den :)




Nu är klockan inte äns 8 på morgonen, ska till läkarn vid 9 ;) hehe så nu kan man ta det lugnt bara :) ska nog sticka lite =) Sen lektionerna jag har är svenska, matte, nutida konst och ensamble.. Gillar inte onsdagar så mke.. Men jag bloggar nu, är inte säkert jag kommer va på datan idag heller men nu har jag uppdaterat :) Hoppas ni gillar det :)

Kramar på er!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

- Är med syrran ;)

Hur mår du?<3

Postat av: KarolinaWestberg

synd att ljudet va så dåligt! :/

Postat av: Anonym

- bra :) vgd ?

Postat av: michaela :)

sv: okej, det förstår jag.

Med mig är det bra, själv då? :)

Postat av: Anonym

- Inget typ:D

Postat av: Kassy - HUMORBLOGGARE

Heey!

Bloggpausen är över, allt bra med dig? :)

Postat av: michaela :)

sv: okej! :)

Allt bra idag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback