Iväg o simma!

Godmorron!!



Ja ni undrar nog vad jag gör uppe redan ;) Vakade redan vid halv 8 men somnade om till halv nio då klockan ringde :) Jag tänkte nämligen nu till tio åka o simma en timme typ :)
Har nyss ätt en god frukost med nybakat bröd med müsli och banan i :) Är verkligen mätt nu haha, brukar inte äta så mkt till frukost annars ;)

EFter jag har varit o simmat så ska jag dammsuga och sen börja lite med maten., sen senare till 5 så ska jag, sara o två till ha myskväll :) Det kommer bli mysigt :)
Nä nu ska jag plocka ihop min badkläder och cyklade iväg till simhallen!

Vi sees senare :D


Här är förresten en ny header till min o saras blogg :) kolla gärna in den också :)

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback