Uppdatering som vanligt igen :) 12/10

Hej!!

Äntligen så kan jag uppdatera som vanligt igen! :)
Är så skönt att inte ha något alls nu förens nästa vecka :D! Såå himla gött!!

Idag har det varit en bra dag =) Brukar annars tycka onsdagar är såå himla jobbiga men denna var faktiskt inte de :) Dagen började med svenska och då skrev vi bokrecension, gick rätt bra tror jag :P Vi skulle egentligen få tillbaka våra prov vi gjorde för flera veckor sen!! men så skulle vi gö bokrecensionen  hehe
Sen hade jag matteprov och det gick väl sådär.. bara jag får g iaf!!
Sen blev det att cykla till tandläkaren och innan de så gick jag in på ica o köpte mer hårfärg =) blev lite ljust kvar, jag har färgat de nu :) Det va många i skolan som tyckte det va fint :) vad kul o höra =)
Skönt att man va klar med nutida konsten, vi gjorde inget så vi fick sluta =)
Sist hade vi ensamble och det gick ovanligt fort!

Nu när jag kommit hem så har jag varit ute och tagit kort i det fina vårvädret :) Tänkte redigera några bilder nu så lägger jag väl upp om någon dag, om kanske inte ikväll =) börjar ju inte förens halv 12 imorn och slutar sen vid tjugo över ett för har ingen gitarr :D göttig dag =) hihii

Har börjat lyssna på lifehouse väldigt mke, tycker de är verkligen jättebra så här nere lägger jag upp två jättebra låtar med de :) Jag tycker de har så fina texter!!






Lyssna på DE!

Kram på er!! :)

Kommentarer

Postat av: Emilia

fin blogg du har! :)

Postat av: Nathalie Nyrén

ingen fara! Tack så mycket :)

Postat av: Anonym

- Åh tack, jo de är bra :D sj?

Postat av: Nathalie Nyrén

jo men det är bra, hur är det själv? :)

Postat av: Kassy - HUMORBLOGGARE

Aa, vad bra :)

Bra låtar ;)

Postat av: Gotlänning

okej ;))

Postat av: Gotlänning

okej ;))

Postat av: michaela :)

Vill du vara med i dagens blogg?

Klicka här! http://michaelaphoto.blogg.se/2011/october/dagens-blogg.html#comment



Annars, är allt bra med dig? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback