Onsdag 5/10

Hellu! :)

Imorse kändes det som man cyklade med värsta packningen till skolan hehe ;) Hade både med gitarr, data och vanlig väska :P hehe blev rätt mkt att cykla med :P
Dagen började med svenska där vi skulle skriva en rapport om de vi redovisade så den slutade vi tidigt på :P Efter de så hade man 1 timmas rast innan matten skulle börja.. Vi hade vikarie, hehe tycker faktiskt hon va bättre än själva läraren man har i det..
Lunchen, kunde inte äta så mkt idag heller..
Sen hade man nutida konst.. jippi! NOOOOOT! hha men det var faktiskt inte så segt som det brukar vara ändå :P
Det gick faktiskt o sitta där även det är tråkigt :P hehe vi jobbade inte ens med vårat arbete :P
Sen gick man ner o hade ensamble, heh det är så svåra ackord! Vi har värsta rocklåten hehe :P kommer nog bli nice de :)
Asså förlåt, känns som jag varje dag bara skriver om skolan :P hehe kanske inte så kul o veta allt därifrån, men vet inte annars vad jag ska skriva (A) hhe men det kommer väl ngt ngn gång :)
Kom hem vid halv 4 ca för vi slutar vid 3 =) Sen har man int gjort så mkt ;) Jo bakade bröd innan :D hihi blev asnice :D

Här kommer lite bilder från när jag o Sara tog kort för ett tag sen :)


Jag


Sara


Jag o Sara


Jag¨


Sara


Jag o Sara

Dessa bilderna är bara för härliga :)
Men ska snart lägga mig, är rätt trött men börjar inte förens halv 12 imorn så det är gött :)

Kramar Angelica!

Kommentarer

Postat av: Gotlänning

ha en bra dag ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback