15/9

Hej!

Idag böörjade man vid halv 12 typ ;) gött gör det varje tors och slutar egentligen för dagen efter 50 min :D!
hehe men har piano och gitarr efter ;)
Denna dagen kunde varit på en fre ist ;)
Har inte gjort så mkt sen jag kom hem, städat lite, nu sitter jag här vid datan o lyssnar på musik ;)
Dricker te och äter knäckebröd med :) är såå gott! Men det är bara osten som fattas!
Är så jobbigt o inte kunna äta ost längre :/ Är ju för laktosen..

hihih idag när jag o pappa va på ica så såg jag laktosfri risi frutti! Äntligen har det kommit! :D hehe lite kul är det för några dagar sen så sa jag hoppas det kommer laktosfri med risifrutti och nu har det de :D så himla bra!
hehe jag tycker iaf det är jättebra :D

Just nu eller kanske inte just nu men jag håller på med en egen låt som är till projektarbetet, den är verkligen bra! Inte alls ofta jag tycker mina egna låtar bli bra! Men den betyder verkligen något, den känns så himla speciell!
Måste spela den sen! Jag kommer nog inte spela in den något nu innan projektarbetet är klart, tycker det ska va lite hemligt. Men låten som personen är till ska få höra den ;) <3
Men sen så kommer jag lägga upp låtar som är mina egna ;)

Imorron kommer det nog bli en rätt seg dag, men inget slår onsdagar -.-
Vi har så många raster imorn, man kunde skjuta ihop lektionerna lite så vi kunde slutat tidigare.. skulle varit bättre :)
Imorn vet jag inte vad jag ska göra efter skolan, blir väl bara o ta det lite lugnt och lyssna på musik, ja det vanliga :P o längta till lördag oxå :D
Ska då till anderstorp :) hihi<3



Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, blir väl o öva lite piano o gitarr ;)
sjunga covers kanske..
Men ni får ha det så bra!!

Jag tänkte jag skulle lägga upp dagens outfit också :) glömde det ;)

Dagens outfit!



Randig tröja från ellos
jeansen vet jag inte var de kommer iffrån :P
sockar från ullared ;)
snoddarna från ullared ;)

KRamar ANgelica!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback