27/9

Hej!

Idag har jag inte hunnit blogga ngt men min dag har väl ungefär sett ut såhär i punktform :)

  • Dans 8.15 - 10.00
  • Ljudteknik (fick vi kan gunga i hjärnan) hehe
  • Mat (magen gillade inte de)
  • Musikhistoria, haha så trött
  • Textil, hade egentligen ingen lust men vi åt ballerina :D
  • Slutade halv 4
  • Gick med Sara
  • Åt
  • spela piano
  • gö svenska
  • gö matte
  • nu data

Har inte gjort så mkt ändå men bloggen har kommit åt sidan iaf ;)
Var så himla kul på dansen idag! V har lärt oss koregrafi o man vill bara ha dans nu igen :D!
Hoppas jag får mina dansshorts nu snart också :) Borde få de i veckan :)
Har fått klassfotona idag också :) Tänkte lägga upp på fb men blir inga bra kort så ngn annan gör väl de i klassen =)
Nu är egentligen idol men jag ser det på datan istället sen :) Vill ju se varje avsnitt :) Men det var mkt bättre när peter jidhe var programledare, hoppas han koommer tbx!


En bild på lakrits i början av sommaren :)
Har inga nya bilder just nu.. hade kunnat va ute tagit kort idag, var ju såå himla fint väder! Hoppas det är de imorn med!

Nä nu måste jag gå o sätta in cykeln i förådet för har glömt de :P
Men vi hörs imorn!

Kramar på er!!

Kommentarer

Postat av: Kassy - HUMORBLOGGARE

Braa, dansade också streetdance en gång i tiden :P haha nää, men förra året :)

Postat av: Kassy - HUMORBLOGGARE

Jo, de är bra :)

Själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback