28/9

Tjena!

Tänkte jag skulle skriva ett snabbt inlägg, eller snabbt o snabbt hehe måste göra nutida konst -.-,, lika bra o göra de ;)
Idag hade jag svenska först o då redovisining, trodde det skulle va jättejobbigt som det brukar vara i redovisa inför klassen, men det var faktiskt kul o det kändes, bra var knappt jobbgt alls :) gött asså!
Sen hade man matte, kändes så segt i huvudet efter som det nästan alltid gör efter man har haft matte..
Efter lunchen sen så hade vi den sketigaste lektionen av de alla! Nutida konst, asså gillar inte de, men det visste ni nog redan haha x) men dagen har varit rätt bra idag ändå, inte lika seg som den brukar, jo bara nu när jag kommit hem.. EFter nutida konst så hade jag ensamble, det var rätt kul idag även det var väldigt svåra ackord!
Efte jag kommit hem så har jag inte gjort så mkt, jag har broderat, sutttit vid datan, ska försöka göra de nutida konst så man slipper den skiten sen! Iaf så man inte har så mkt, ska skriva om fem konsnärer/fotografer -.-


Har inga nya bilder just nu men här är en gullig bild på min kisse lakrits hhi :)

Men ska fortsätta med nutida konsten.. Börjar halv 12 imorn så ingen brådska med att lägga sig ;) heh tänkte vi började halv 1, fast var visst halv 12 :P hehe :P fast måste nog kolla för säkerhets skull sen hehe :P

Kramar!!

Kommentarer

Postat av: Amanda

Godmorgon. Hur känns det med fredag imorgon? :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback