Bra väder o fota i :) 16/9

Tjena!!

Idag har det varit en rätt okej dag :P Rätt braiga lektioner och det har varit så härligt väder!
Orkar inte skriva alla lektioner men vi har iaf mkt raster på denna dag :P
Slutade tidigare idag vid tre ;) SKönt med helg nu :)
Nu sitter jag bara vid datan och gör inte så mke :;)
Imorron åker man till anderstorp hela dagen typ :) <3

Nu hade jag nog tänkt gå ut o ta lite höstbilder :) Är ju så himla fint väder :)
Ikväll blir det idol o kanske ngn film =)
Imorron innan jag åker ska jag nog springa, eller det ska jag ;)
hehe så min helg kommer väl bli rätt lugn ändå ;P



Nu ska jag ta kameran o ge mig ut o fota lite :)
Vi ses senare och då kanske ngn bild kommer upp :)

Kram på er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback