Gonatt alla :)

hej!

Kom hem vid 9 typ från innebandyn ;)
Det var väl kul, innebandy är alltid kul :)
När jag kom hem åt jag varm macka i sån grill :) är så himla gott! Jag kan ju inte äta ost egentligen, men tog lite, nu känner jag mig rätt knepig, nästan som att jag har feber, o det kör i magen.. åå vad jobbigt o inte tåla laktos!
En gång köpte jag en fralla på bernts o det var ost o smör i, jag tänkte inte på de och när jag ätit upp den så kom jag på de, o sen efter stund fick jag magknip och var helt kallsvettig. blä på det!!

Sen jag kom hem så har jag chattat vid datan, det lockar med att kanske sätta på en film men vet inte vad för film :P hehe :)
Men jag tänkte lägga upp lite nya höstbilder, om nu datan vill ladda upp så ;)





Blir bara två hoppas ni gillar de ;)
Om det är soligt imorn innan vi åker till skåne ska jag nog ge mig ut o hitta ngt, jag kommer ju ta med kameran så kanske hitta fina bilder i skåne :D
men ni få har godnatt ;)
Uppdatera imorn!!
Kram på er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback