Hemma igen!

hej!

asså åå vad arg jag bli, jag hade skrivit rätt långt så råkade jag trycka fel så jag kom in på en annan sida o då försvann allt -.- men får väl skriva om då hehe :P

Nu är man hemkommen igen från skåne, eller vi kom hem för ca 2 timmar sen ;)
åå det var så mysigt där i skåne! Allt är så himla fint!
Var så kul o träffa sina kussar med som man inte träffat på över ett år nu! Får verkligen inte ta så lång tid till nästa gång! Saknar redan<3
Men det var vekrligen jättefint o vi åt gott också :)
Jag tog lite bilder också fast bara när vi åkte ner dit, kan visa lite, så stort det var när vi åkte ;)









Här var lite bilder från när vi åkte dit ;)
Har tyvörr inga bilder därifrån men det var iaf mysigt :)
Nu lyssnar jag på musik o chattar lite, hoppas ni haft en bra dag :)

Kram på er!


Kommentarer

Postat av: Kassy - HUMORBLOGGARE

Sov du gott ?:P

hehee, längtar du till skolan imon?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback