Höstbilder =) 17/9

Hej!

Jag var ju ute och tog lite kort igår, var så fint väder så tänker lägga upp några bilder :)
Idag så ska jag till anderstorp :) Blir lite senare än sagt, men bara jag kommer dit :)

Jag gick upp vid kl 9.00 och då vid halv sen så sprang jag en runda ;) Det brukar annars ta ca 20 min när jag springer men idag tog det bara 10-15 min! hehe och jag bara oj vad fort det gick hehe! Det var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde, var ju en vecka sen nu typ ;)
När jag kom tillbaka så dushcade jag och sen har jag bakat bröd :) Morotsbröd :) Är så gott!
Så det är vad jag har gjort idag, o ätit middag med :P
Nu väntar jag bara på att bussen ska komma så jag kan åka snart!



Det blr bara en bild för det går inte att ladda upp mer..


KRam på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback