Seg dag.. 14/9

Heej!

IDag har det varit en sketseg dag.. Gillar inte onsdagar alls!
Först tråkig svenska med prov, det gick väl rätt bra ändå..
Sen matte i 18 år, huvudet blev helt segt som vanligt o man blir arg för man inte fattar -.-
ååå vad jag INTE gillar denna lektionen - nutida konst!!
ASså den timmen gick så himla segt o hon ska prata så segt o ååååå!!
haha förlåt men är bara så seg på denna dagen! Åt inget i skolan heller, var väl df det var segt med...
Ensamble har vi sist, vi kunde haft den i mitten eller något för när vi ska ha ensamble så är man redan helt slut i huvudet.. o hög musik på de med..
Men tillslut så slutade vi! Ska inte klaga mer nu ;)

JAg har inte gjort så mkt idag, det var jobbigt o cykla hem i blåsten o sen skulle jag cykla till ica, är verkligen jobbigt o cykla i blåst!
Skönt att man inte behöver lägga sig så jättetidigt för börjar halv tolv imorn :) hiih


hhehe så här kul har jag just nu ;P bjuder på bilden ;)

Ni ska få en video också här ;)




Kramar ANGelica

Kommentarer

Postat av: mimmi

hih gullig bild! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback