:) :(

Nu har jag äntligen fått min underbara kamera :D eller fick den torsdags xD hehe men den är verkligen jättebra och kan ta jättefina närbilder! :D Ska lägga in nårra sen ;)
Idag har man varit med Sara :) Det var kul ;) hihi kram!
Imorron börjar skolan med, inte så kul.. men kommer vara nevös.. :/
Så nu ska man snart duscha och förbereda sig för imorron... :| Har nya skor och väska och säå :D hihi
I lördags var man på bredaryds marknad och då var Sara och hennes syster linda också med :P
Fick några fynd därifrån :)
Aja men ska gå nu här kommer lite bilder på vad jag köpte på marknaden och från min kamera :D kramis!


Marknadsgodis :)


Mina nya skor från marknaden :=)


Ett navelsmycke :)

Här kommer fina bilder från min kamera :)


:)



Kommentarer

Postat av: linn carlsson

hej! tack så mycket, din blogg är också jättefin :) det var en kompis som heter julia som gjorde min header till mig, kan fråga henne ifall hon kan göra din med om du vill? :D puss<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback