1 vecka kvar till julafton! :O

TIden har gått så himla fort! Inte långt kvar till jul nu!
Idag hade vi klassmys i klassen och bytte julklappar :) JAg fick skumtomtar ;) hehe Men det var mysigt!
Vi fikade jättemkt så man var mätt och nu för några timmar sen har man äätit tacos och nu är man så himla törstig men är så mätt!
Har varit både en jobbig dag men den blev bra till slut :) Jullåten är klar nu är det bara att öva den är superbra!
En sak är bara så negativt! (tar jag ej här)..
Igår kändes det som fredag men inte i dag ;) är väl för att det inte är idol :( Längtar till nästa idol! :D

Innan har jag aldrig lyssnat på texten i låten utan bara melodin men äntligen har jag fattat att texten är minst lika viktigt! Om nästan inte viktigastt! Jag har äntligen börjat lyssna på texten :)
Man får en speciell känsla i hela kroppen när man lyssna på texten och verkligen tar till sig de som låten vill säga!
Det är denna skolan jag går på nu som har gjort något så jag börjat lyssna på texten! Är väl mina nya vänner :) Sen vi skrev jullåten :P  hiih
När man tar till sig texten och tänker på en man tycker om så blir man helt varm :) hehe

Men nu ska jag lägga upp en video som har en bra text och jag tänker på en person när jag hör denna låt :)

Hittade bara denna videon (egentligen är det avril lavinge som sjunger, fast hittade inte med text till henne)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback