2010-12-03

Tjena vad tiden har gått fort! Redan 3.e december! Snart är denna terminen slut! Tiden går alldeles föör fort!
Igår vad man i göteborg på fotoresa, vi gick på världsmuseét och på hasselblad, det var väl rätt bra.
Vi hade lång rast från ca kl 13-16.30 så vi gick runt i affärer och jag köpte en jättegosig stor stickad halsduk :)
Jag köpte öronhängen, ett halsband där det står hope :) kommer bilder på det jag köpte (fast inte allt, lite är julklappar med).

Idag är det idol :) Snart är idol slut :( Bara tre kvar! Hoppas Olle och Minnah står i finalen men jag tror tror att att Olle och Jay kommer stå i finalen och Jay vinner men så får det inte vara!

Lite av det jag köpte i gbg :)

Min gosiga halsduk :)






4 par öronhänge jag köpte för bara 10 kr! (ej korset)







Halsbandet :)


Gillar detta jättemkt :)


Här är en bild på saker till ansiktet som jag tycker är bra från LR :)



Haj haj!


Kommentarer

Postat av: N

sv: Tack så mkt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback