Kulig dag idag :D



Idag så va jag med bästa Sara :) Vi skulle egentligen bada i badhuset heh men när vi kom dit så stod det att det var stängt på onsdagar hah så klantiggt att inte kolla de innan hehe:P
Men vi har ändå haft kul idag :) Vi gick hem till henne lite sen gick vi ut och gick och kollade i affärer ;)
Sen gick vi hem ända till mig hehe det tar ju arton år att gå hit xD Men kul har vi iaf haft :)
Har gått väldigt mycket idag med :P

Just nu gör jag inte så mkt, fundera på om jag kanske ska sjunga singstar eller något eller spela guitar hero :P hehe elller jag ska nog fylla i min nya almenacka lite ;)
Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra med film blir det nog senare :P

Snart börjar skolan igen, på fredag är det bara en veckas lov kvar! Tjena vad tiden går fort!!!! :O
Har inte hunnnit göra någonting för har inte haft något att göra!
Ska nog kanske börja ladda upp dagens outfit :) men inte idag :P På nyårsafton göra jag de för då ska jag sminka mig på ett speciellt sätt så missa inte de :)
Hoppas ni inte blev uttråkade av allt jag skrev ;)
Men vi ses! KRAM

Kommentarer

Postat av: Dejana, Beautyfreaks.

Svar:

Skrev ett inlägg för er tag sedan som förklarar vilka färger som framhäver olika ögonfärger:

http://beautyfreaks.blogg.se/2010/november/utkast-nov-6-2010.html#comment

Vill du att ögonen ska se mer blåa ut, använd kontrastfärgerna för blåa ögon och vill du att ögonen ska se mer gröna ut använder du kontrastfärgerna för gröna ögon=)! Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback