Så fort allt går!! Saknar er redan!

Hej! Nu var det ett tag sen jag skrev, det har ju varit julafton och jag har inte tänkt att jag skulle gå in ;)
Tänkte ta lite paus från datan men måste ju ha den om jag spelar in låtar :P
Julafton igår! Hur var eran jul? :)
Vi var bara hemma, inget markvärdigt,, Såg kalle anka som vanligt :P Klart man ska se de!
Det kändes inte så mycket som jul igår! Så tråkigt att det blir så! Men fick ju julklappar :)
Jag fick:
Två par öronhänge (ett av sara, TACK! :))
Noter i smycken som man kan sätta i halsband :)
Två tjocka böcker med massa noter! :)
E.M.D:s nya skiva rewind :D

Julen är redan över och snart vääntar ett nytt år med nya händelser!
Idag har jag varit ute och tagit massa fina vinterkort :) (är till ett arbete i skolan som ska va klart i maj :P)
Vet inte alls vad jag ska göra på jullovet! Bara nyårsafton!
Vet inte ens vad jag ska göra nu.. ingen som vill ses :)?

Nu ska jag nog spela in ffler låter men vi ses! Ha det bra alla KRAM!


bild från idag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback