17 år!

Nu är man hela 17 år! igår var det bara 5 månader kvar till julafton nej!  och en månad kvar tills skolan börjar...
Det var kul igår :) fast det kändes inte som jag fyllde år hehe men jag kan säga vad jag fick :D

Två st ögonskugga
Godis
500 kr (ska köpa keyboardsställ) av mormor :)
E.M.D skiva delux :D av mormor :)
mascara
man vaxar benen med xd
I aug får jag kameran :D :D

Ska köpa en ny mobil med :D en musikmobil yey! hehe men nu sitter jag bara i mitt rum kl är 19,34 ska snart sjunga singstar <3 aja sees!

bilder från 24 juli :D


cool tårta va`? :D


<3


håret är lockat som jag sa ;)

Kommentarer

Postat av: Nicolina

Snygg tårta.

Postat av: linn carlsson

så fin du är! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback