Tjena!

Idag har man inte gjort så mycket men igår vann jag ett navelsmycke på tradera :) hihi ett hänge det är jättefint :P Jag kan lägga ut en bild när jag har den på mig senare men nu ska jag bara lägga ut en bild på den hehe :) För två dagar sen vann jag ett annat navelsmycke :D

Snart fyller man år :) önskar mig en ny mobil hihii och jag har redan tänkt på studentpresent hehe jag önskar mig en systemkamera :D är så kuul att ta kort det blir så fina med en sån kamera med :)

Nu sitter jag och lyssnar på musik på sportify och ska snart gå.. men uppdatera bloggen imorn éller ngt :P
                     
vann igår :D
                                         Vann i förrgår :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback