VARMT!

IDag har det varit jättevarmt eller det är det nu med.. det är skönt men jag vill bada! kommer ingenstans och så r det ingen som kan heller...
Våra fåglar Rune och Kurth och Sonya har fått vara ute i solen idag :) Rune satt och solade hihi men sen blev han så varm så han flåsade så jag duschade honom med en vattenpistol hehe han tyckte det var jätteskönt :P ska lägga in bilder sen :)
Imorron kommer det bli en likadan varm dag tror jag och det är ingen som kan (elr vill) bada med mig... Jag känner ingen sådär i gislaved så här har jag ju ingen att vara med.. nu dummar sig tangentbordet.. :/

Lääängtar till måndag för då får jag nog mina navelsmycken! och vi kanske ska bada i mammas jobbarkompis pool :D Eller så blir det på tis att vi badar :) men ska vä cykla eller ngt nu :P kramis!

Här kommer lite bilder från idag:)
p.s en film med Rune och Kurth o Sonya =)d.s
http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMovie.action?id=36374
Rune


Kurth


Sonya


Rune


Kurth & Sonya

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback