Simmar :)

Jag vet att jag inte är bra på att uppdatera min blogg xD men ska försöka bli bättre jag hoppas det är några som läser den :) Kommentera gärna oxå :):)

Nu när det är sommar så vill jag bada så mkt som möjligt men har faktiskt bara badat en enda gång i sommar :O det är jättelite jag brukar annars bada jättemkt! Men  jag tror jag ska börja simma.. alltså börja på sådant man tävlar :) Jag vet inte riktigt än.. nu när vi bor i gislaved så hade det varit kul:) Jag har simmat 1000 m idag :D
Nu kraxar våran papegoja han är jobbig när han gör så... men nu måste jag gå.. längtar verkligen till helgen :D kramis!

Kommentarer

Postat av: Julia

Simma är en väldigt bra träning tror jag kanske också borde börja med det! :)



Du får gärna ställa någon fråga till mig i min frågestund om du vill! :)

Postat av: ISA

Jättesöt :D Fin blogg

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback