Regn, regn och ännu mera regn....


har inte så många nya bilder just nu :P


Imorse var det ganska molnigt (tror jag)  haha komme inte ihåg ;) Det var soligt i halmstad nu när jag åkte hem och sedan var det jättemörka moln! och sedan började de åska :| Det regnar nu med....=/  jaja nog tjatat om vädret ;)
Ska sova i husvagn idag troligtvis ;) har sagt det några gånger men det har ännu inte blivit :) Hoppas det inte börjar åska på natten :|:|

Var själv i skolan idag med.... =( fat ändå inte helt riktgit var med tjejerna i klassen =) Det är mycket som ska göras i helgen.. packa.. engelska uppsatsen ska bli klar... samhälle :( men men det är ju snart sommar :D:D!

Ska spela lite på king nu! sen vet jag inte vad jag göra xD

KRAM!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback