Är så glad :')

HEJ!
Helgen har varit riktigt bra :)
I fredags gjorde man inte så mkt såg idol :P och slöade ;)
I går lördag så var jag på L.O.L och träffade många :) Tack för att jag kunde följa med! det var en bra kväll :)
Idag söndag så åkte vi imorse vid nio till min farmor för hon fyller 90 år imorron och vi har ju skola så det blev idag :)
På eftermiddagen idag så var alla vi luciakandidater på hotell nissastigens balkong och presenterades :) Vi stod där och pratade i mikrofon och sa lite om oss själva :) Vi presenterades två gånger och sen gic vi runt och samlade röster :)
Nu ikväll så har jag bakat kokoskakor till farmor imorron :) Min present till henne :)

Jag måste bara säga en sak!
Denna terminen och varit både bra och lite sämre men ändå har den varit det bästa på länge!
Jag är så himla glad att jag lärt känna en del så bra som jag gör! Åndrar ingenting att jag bytte till denna underbara klass!
JAg saknar faktiskt de när jag är hemma! Tänker på de hela tiden!
Det är så kul med att ni hittar på saker på fritiden med! Ni är som en ända stor famlij! <3
Jag känner mig så glad hela tiden när jag träffar er ;) speciellt de jag är mest med :D!
Var bara tvungen och säga att jag känner mig så glad att gå i er klass och hoppas ni tycker det är kul att jag går här med :)
Men nu måste jag gå men hejdå!

Kommentarer

Postat av: N

Hur mår du ? :)

Postat av: N

bra ;)

Postat av: N

http://nattayouknow.blogg.se/2010/december/veckans-blogg-hos-nattahh.html#comment



Va med i veckans blogg! ;) <3

Postat av: N

Hur mår du ? :)

Postat av: N

sv: Lite snuvig men annars äre bra, :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback