IDOL info (rock-tema)

Hej!
Jag måste bara säga jag ska ha sång :D:D:D!!!! YEEEEEES istället för gitarr hiihiihi YESYSYEYSEYSYE½!!!! :)
hih
Nu i skolan så ska vi skriva en egen jullåt :) det kommer bli kul :P
Det är redan fredag och det är idol idag :) Det är rock tema :D
Dessa låtarna ska de sjunga idag och de ska även sjunga duetter ;)

Olle Hedberg
- In the shadows

Elin Blom - I surrender

Jay Smith - Rocks

Linnea Henriksson - Dance with somebody

Minnah Karlsson - Jump

Andreas Weise - Start me up


Duetter

Jay och Linnea - Sunday bloody sunday

Minnah och Elin - Calleth you, conneth I

Olle och Andreas - Gimme som lovin


Längtar redan till klockan 20.00 ikväll :D!
Hoppas ngn inte visste detta jag skrev och blev glad att få veta ;)
Nu laddar jag upp en video :)







haha två roliga klippp :D

Kommentarer

Postat av: N

Jag länkar dej :)

Postat av: Anonym

har frågestund i bloggen!

passa på o fråga whatever you want to :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback