Ny design!

Hej!
Äntligen så har jag kommit på hur man ändrar sin design på detta sättet :)
Är så nöjd! Har också kommit på hur man gör fina bilder med :):)
Klockan är nu 1 på natten funderar på om jag ska lägga mig och se en film :) men vilken! har ju sett alla mina..
Tänkte jag kanske skulle skriva lite mer om musik för det är mitt stora intresse! Jag kan lägga ut videos när jag sjunger eller tipsa om låtar och sånt :) Samtidigt så lägger jag ut nya bilder jag tagit själv :) För mitt intresse är också fotografering! är så himla kul!!!
Ska borsting mina tänding xD hehe men jaja hoppas det är ngn här i världen som läser min blogg!
Skulle bli väldigt glad av lite glada kommentarer här på bloggen :) Det känns helt dött här på bloggen!
KRAM

Kommentarer

Postat av: N

sv: jag gjorde en bild i piknic (stavning) sen så la jag in den som vablig bild ;D

Postat av: Sara

du gör så bra bilder ska du veta Angelica :) och visst är vi duktiga att komma på allt ting under natten haha vi är ju roliga haha :) // Kramiz Sara

Postat av: N

svar: nejjnejj, laddar in bilden som vanligt ;D

Postat av: N

sv: Jag ändrade i kodmallen ;)

Postat av: N

http://emdmylove.blogg.se/

Svaren på frågestunden är inne på bloggen nu!

& va även med i VECKANS BLOGG!

Postat av: moscoo

sv: vad roligt!

Glöm inte att länka min blogg i ett av dina inlägg

Lycka till/moscoo

Fin blogg btw


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback