Sminkparty ;)



Har varit på sminkparty idag :) Vi blev sminkade och jag beställde en rengöring för ansiktet och en kräm efteråt :)
Det var kul ;) Sen nu har jag bara suttit vid datan och sett på tv.. nu ser jag på filmen underbar och älskad av alla :) Den är jättebra :D!
Nu är det snart skola igen.. längtar till tors :D har sång då :P hih :)
Nyss lät det utanför som om någon sköt! det ekade det var skitläskigt :O!
Det skulle vara kul om någon ville ses ngn gång.. känner mig så ensam.. t.o.m i skolan :(
Men nu börjar filmen igen ;)
KRAM

Kommentarer

Postat av: moscoo

Gå in och kolla om du vann vackans bloggtävling :)

Postat av: Anonym

Dagens blogg på min blogg (: va gärna med ! <3



www.emdmylove.blogg.se

Postat av: Clara

Hej Angelica! Tråkigt att du känner dig ensam.. även i skolan. Nu har du ju gått hos oss nästan en hel termin och du verkar fortfarande väldigt blyg. Jag vet att det kan vara svårt men va inte rädd för att prata med oss. Många av oss har försökt men kanske inte fått någon vidare respons tillbaka av dig. Då blir det nämligen lite svårt för oss också. Vi vet inte vad vi kan göra för att du verkligen ska kunna känna dig "hemma" i vår klass men bara våga prata med oss för annars kommer du känna dig ensam. Så stå på dig lite tjejen! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback