DaNsFeBeR



Dansfeber har varit för andra gången och det är ett program där kända personer ska tolka olika danser ni har säkert sett de på reklam, alltså de klär ut sig och dansar till olika dannummer :)
Denna gången gick Ronnie Svensson (dansade till Micheal Jackson Thriller hehe och Fredrik Fereley dansade till Eric Saade Manboy (måste bara säga han är här i gislaved idag :D!!!!!!!!
Förra lördagen så gick Morgan Alling vidare och han dansade till en musikal.. De andra vet jag inte vilka de va men de dansade iaf till spicegirls :P
Jag kommer uppdatera min blogg fast jag skriver inte alltid om filmer och program bara när jag sett de :)
På måndag och tis kommer jag skriva :) Jag kommer nog också skriva om när program börjar :D 

Så håll utkik!
Läs i min blogg mån och tis så får ni se vad det är för program :)

p.s om ni tycker jag ska skriva om något annat så skriv gärna det :) d.s

KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback