Design :D

Har gjort om min blogg lite :) äntligen har jag hittat hur man gör om den :):)
Jag har också tänkt på om jag ska börja skriva om något speciellt ämne istället för att bara skriva om vad man gör.. Någon som har något tips på vad man kan skriva om :) Skulle bli glad om någon ville ge tips! :D Har tänkt på att kanske skriva om musik eller om kanske om vad som händer för roligt på humorprogram eller nåt men ni kanske har bättre förslag :D! Det är roligare att blogga om man har en fin blogg :) eller hur ? :P

Jag vet ju inte riktogt än vad jag ska skriva om så skriver om vad som hänt idag..
Dagen har gåt rätt långsamt hehe men vi har haft många raster idag! eller jag xd så har cyklat fram och tillbaka så har jätteträningsverk nu! hehe vi tog skolfoto med :) jag är inte kortast i klassen längre ;) hehe ville bara säga de :P vi är jämnlånga hehe xD men ska gå nnu men när ni ändå läser min blogg (om det nu är ngn som gör) så snälla ge något tips på vad man kan skriva om för ämne =) vad vill ni läsa om :=)?
KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback