Lille Rune :)


har ingen jätteny bild på rune på denna datan men denna är fin :)


Just nu sitter jag i mitt rum :) jag har Rune här med :) han är lös om man nu säger så om en fågel hehe han sitter på sitt burtak och nu flaxar han med sina vingar ser ut som han tänker flyga hehe :)
det tog ca tre timmar för honom innan han ville gå ut han trodde väl han inte fick... men nu är han ute:) det kommer ta ett tag att få in han sen med hhehe nu tvättar han sig igen :) han verkar jättenöjd :D han äter mycket hirskolv också :=)

Idag har jag nästan bara varit med rune :) han är nog glad för de :P
börjar blir hungrig får skynda mig ner och hämta smörgås så inte rune gör något bus här inne xD hehe
Ska se dansfeber med klockan 8 så  uppdatera väl imorn :)
CIAO

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback