Man kan alltid drömma, den ska bli sann!!

Jag har en stor dröm som jag har bärt på länge, det är väl många som har en sådan dröm sa jag har!
Min dröm är att få stå på scen och sjunga <3 Bli känd och leverera bra musik i Sverige, ja till och med världen!
Jag har velat sjunga på avslutningar men aldrig fått med denna julavslutningen ska jag gör de!!
 jag hoppas min stora dröm kommer bli sann någon dag, har drömt om detta ända sedan jag var 10 år!
Jag skrev mina första låt när jag var 10½ och skickade in till lilla melodifestivalen, har skickat in två gånger till lilla melodifestivalen fast inte kommit med. Jag har sökt till talang, men ej kommit med, idol till sista chansen men inte de heller.. Ska försöka med melodifestivalen nu och se om man kommer med eller inte :/ men det blir väl det vanliga att jag inte kommer med men jag tänker inte ge upp!!!
Jag älskar att sjunga och tänker fortsätta med det, för jag ska få min dröm sann en dag!!! Det är bara så, jag ska lyckas! JAg ska ställa upp på avslutningar och på andra ställen där man står på scen och söka till alla musiktävlingar som är aktuella! FÖR JAG SKA LYCKAS!! (kommentera)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback