something..

Nu är det äntligen helg :) ska se idol sen :D hehe jag vet att jag tjatar om idol men jag älskar verkligen de!!!
Jag har musik varje dag :D hihihihi love music <3 Jag spelar gitarr o piano :D är så kul men skulle vilja ha i sång också!

Nu har man inte gjort så mkt.. tänkte att jag inte skulle kunna sitta något vid datorn i helgen för jag trodde den pajj.. :S men det stod att den bara inte var laddad när jag satte i sladden för det gick inte att starta den alls..
Hoppas det går att logga in på datorn i skolan sen för det har inte gått innan... men nu funkar den iaf :D
JAg ska ändra så jag lägger in en video varje fredag :D för då har man något att längta efter och det är helg med :D I helgen så har jag tänkt att baka :D vill på långaryds marknad men kan inte :'(.. men aja här är en låt.. KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback