Dag med Sara :)

Heej!

Kom hem för typ en timme sen från sara ;) Har varit d'r hela dagen :)
Vi har inte gjort så mkt, mest pratat, vart lite barnvakt :)
När jag kom hem nu var det gott o äta hehe ;) Te o knäckebröd o macka ;)
Är så himla gott med skinka o ost på knäckebröd och vaniljte! FAst vi hade inte de påläggen..
Just nu sitter jag vid datan o prata med sara :)
Det var verkligen iskallt att cykla hem! Känns verkligen inte som sommar längre! V börjar ju på tis igen, sommaren har verkligen gått sketfort!

Imorron så blir det att åka till halmstad med mamma, hennes kusin o kompis ;) Vi ska äta ute o sen blir det väl o handla lite när vi ändå är i halmstad ;)
Så imorn kommer det inte bli så mkt bloggande :P För vet inte när jag kommer hem..
På lördag så ska vi på bredaryds marknad om det inte regnar då :P Är så mysigt att va på marknad :)
Men nu ska jag nog lyssna på musik o prata med sara ;)

Tar 18 år att ladda upp bild så det blir ingen ;)

Kramar Angelica!

Kommentarer

Postat av: emma.

hej du! jag måste ba fråga dig en sak :)

du går ju estet musik och så, kan inte du berätta lite hur det är att gå det? eller särskilt hur de va första året? jag känner verkligen ingen som går där förutom johan carleklev och så, jag är inte jätte social av mig.. jag måste välja vart jag ska gå nu efter helgen..

jag valde ju estet musik i vaggeryd som första val, men den linjen blev inte av så kom in på djurvård som var mitt andraval..

men nu åkte jag hem igår för jag känner att jag kanske inte klarar flytta & att linjen kanske inte känns rätt för mig.. så måste välja mellan djurvård, estet musik, segerstad eller gkc nu innan helgen e klar..

& jag tänkte eftersom du går den linjen kanske du kan berätta vad det innebär+

skriv huuuur långt du vill, gärna för långt.

behöver all hjälp jag kan få!

tack på förhand! :) kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback