Halmstad :)

Tjenixen!

Idag har jag inte hunnit blogga för har inte varit hemma på hela dagen ;)
Vi åkte till halmstad mamma o jag o där träffar vi hennes kusin o kompis ;)
Vi gick ut o åt :) Det var verkligen gott! :D Fast blev sketmätt sen hehe .
Sen gick vi runt så o kollade lite i affärer på stora torg :) Köpte några små hårsnoddar på kicks, tänkte köpa en sån svinborste som sägs vara bättre än en vanlig borste men hade inte så mkt pengar med mig -.- lite segt..
hehe köpte sånna miniostar i nät! aaah så himla gott :D hih har blivit galen i ost igen (A) ;)
Vi åkte sen till flygstaden och handlade där, jag hittade några snygga skor som jag nog ska köpa :)

Vi kom hem ca 8 och nu sitter jag med lakrits i knät och han är så gosig :) hiih :) messar också ;)
Var jättemätt av osten innan och det var mjölk i, dumma laktos..
Nu börjar jag bli hungrig så ska nog ta o äta ngt ;)
Sen blir det o se film hade jag tänkt :D hiih måste passa på nu innan skolan igen som börja på tis..


Lakrits sover i min säng ;)
Fick bli en bild på hnonom för han är så gosig nu :)

JAg uppdaterar mer imorn efter marknaden :) Ska springa en runda imorn på morgonen ;)

Kramar till er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback