Heelg! =) eller den är ju slut hehe

Hej!

Oj nu var det några dagar sen jag skrev här men har väl hänt en del :)
Det var nollning i fredags men jag var inte på det, var med karl istället hiih :)
Kom hem vid 2 på natten ca ;) Det var verkligen varmt då! hehe :P
Igår lördag så gjorde jag inte så mkt ;) BLev o cykla tre gånger till affären hehe ;)
Tänkte jag skulle köpa skor på team sportia men de hade inte sånna gula converse jag ville ha :) men hittade sen på treadera så får de nu i veckan hiih :D längtar!!

Idag så gick jag upp vid halv 1 hehe la mig lite sent igår kväll vid 4 hehe ;) Satt o broderade rätt länge :)
Så nästan det första jag gjorde var att jag skulle cykla till affären :P
Sen blev det matte och sen hade jag tråkigt o inget o göra så cyklade till Anderstorp :)
Kom hem vid nio helt stelfrusen hehe, har tinat lite efter duschen men fryser lite fortf :P

Men ska väl lägga mig snart men ville bara säga att jag bloggar hih :D

Hejdå många kramar!

Kommentarer

Postat av: N A T H A L I E saucedo♥

hej läget bra med dig ? <3

Postat av: Anonym

- bra :) vgd ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback