Klippa mig?

Hej alla!

Idag gick man upp vid tio ca och åt frukost ;)
Senare vid halv tolv ca så tog jag o sprang en runda, tänkte börja springa igen nu när jag kan äta ;)
Har inte blivit att man gjort så mkt än, lagade mat nu till middagen :P

Just nu håller jag på o kolla på olika frisyrer, vill ha en ny frisyr, vill verkligen klippa mig men vet inte hur än!
Jag lägger upp några, vilka skulle jag passa i? Vad tycker ni :)
Vill ha lite uppklippt tror jag men ändå inte för kort..






Ngt sånt här tror jag men vet inte..

Många kramar Angelica!!
Vi hörs senare!

Kommentarer

Postat av: MyzaaN

Så lite så

hoppas du gillar den :Dkrm

Postat av: Malin bergmann

Den först bilden skulle du passa i för den är jätte snygg..

Postat av: Malin bergmann

Den först bilden skulle du passa i för den är jätte snygg..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback