Ny vecka!

Hej alla!

I helgen har man inte gjort så mkt.. Har haft feber och inte kunnat äta :/
Idag var det feriepraktik igen, sista vecka nu ju hiih :)
Kunde inte äta där heller.. Har frösit varit colavarm osv hela tiden fram o tbx..
Vi har övat massa idag hihi :) asså låtarna börjar bli lite tjatiga..
På tors är det holmen kl 7! Kommer bli kul :D! Kom gärna hhi :)

Ska snart lägga mig tror jag.. hihi såg eric saade på tv:n :D hiih :) (A) <3

Det går inte ladda upp bild men hoppas det blir bra ändå hih :)

Ich like you hiih <3<3

Kramar Angelica

Kommentarer

Postat av: n a t h a l i e - p h o t o g r a p h <3

- Okej, musik typ.

Haft en bra dag :D?

Postat av: emma.

va söt du är! :D

läser din blogg bara så duvet (A)

är bara dålig på o kommentera xd

Postat av: Anonym

- kom nyss in från att ha badat i havet :)

vgd nu?

Postat av: jhani

Hej,vill du ha chansen att vara en av dem 15 första som blir länkade i min blogg för att vara med och tävla om dagens blogg? Vill du också vara den som vinner dagens blogg? gå in på min blogg och läs mer om tävlingen :) LYCKA TILL!



http://jjhanii.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback