Sjuk..

Heej!

Ni kan nog gissa vad jag göra hihi (A)
Ja ni gissade rätt! Jag lyssnar på eric saade hihi :) är så bra!

Jag mådde verkligen helt konstigt igår och kunde knappt äta :/
Idag mår jag bättre men kan ändå inte äta.. plus att man ska ha lite feber också -.-
Måste verkligen bli bättre till nästa vecka!!
Så är det fint väder med.. Vill gå ut men kanske bäst o va inne så man blir frisk..
Detta kanske inte var så intressant o läsa..

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag..


Kan ju säga vad jag gjort hitills idag..
Jag gick upp vid halv 9 ca, gick inte o sova..
Sen gick det inte äta, vi åkte till ica, apoteket, lidl, rusta o second hand.. Kände mig så knepig för inte hade ätit..
Sen när jag kom hem så har jag övat mkt på musiken, så mkt jag kunnat, så mycket jag orkade för var jobbigt att sjunga för magen..
Nu lyssnar jag på eric saade hihi :) Då mår man mkt bättre :)


Tänkte jag skulle lägga upp en dikt som jag kommer på just nu hiih :)

Jag vet inte riktigt vad jag känner just nu,
det känns konstigt men ändå så bra.
Det kanske kan bli ngt en dag,
musiken, du och jag..

Den blev inte så bra, men ska försöka göra ngt..



Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback