Bara en vanligt tisdag

Hej!
Idag har det varit skola som vanligt då ;) Det finns inte så mkt att säga.. för har inte gjort ngt speciellt, jo duschat om det är intressant hehe..
Egentligen så tänkte jag att jag skulle göra matte nu, men det har inte blivit av, det är inte så jätteviktigt just nu, ska göra imorron istället när jag kommer hem ;) Just nu dricker jag te :) Det är sååå gott!!
Denna vecka och nästa vecka så är det praktik för några i klassen, det var först att alla skulle ha men sen sa de att det inte skulle bli ngt så de som redan hade fixat fick ha praktik ist.. Men jag har inget så är i skolan..
på torsdag ska vi åka skridskor :D! hiih jaa!! Det är såå kul! :D
Ser nu på sommar i sverige hehe de är lite konstigt! Längtar såå himla mycket till sommaren! Men det är ju faktiskt inte så långt kvar om man kollar på veckorna ;)
Men ska fortsätta dricka te och se på tv, pratar med Sara med ;P Men vi hörs väl! KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback