Glad alla ♥ dag!

Idag är det alla hjärtans dag! En av de finaste dagarna på året! :) Önskar bara jag hade ngåon att fira den med! Hoppas jag ngåon gång i livet får det! <3
Jag har inte gjort så mkt idag, skrivit i min almernacka om vad som hänt i januari och februari på anteckningar, blir ju kul att kolla senare på året vad man gjort hiih :) Sen har jag gjort nudlar och wok! Är så gott men det skulle inte varit broccoili! Ryser bara jag hör ordet! :O haha xD
Har skrivit på min engelska essay också som ska vara klar efter lovet! Nästan klar hiih :) Skriver om när vi åkte skidor i isaberg :) Var en kulig dag :)
SKa fortsätta skriva på den nu och sen senare måste jag börja läsa på min svenskabok också! haha detta blev ett tråkigt inlägg!

Men har det så bra alla idag på denna fina dag! <3
Hoppas ni får en bättre dag än mig iaf ;)

KRAMAR <3

Kommentarer

Postat av: Hanna

Jaha vad roligt!

Vart går du någonstans?

Postat av: Hanna

Jaha vad kul :)

Jag går på Solbergagymnasiet i Arvika, Värmland. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback