Melodifestivalen :)

Hej hej!
Det var ett tag sen jag skrev ;) Har bar ainte blivit av, har så mkt att göra, skola och sånt..
Men ja vad har hänt nu i veckan, inte så mkt men kan berätta att i måndags så var åkte vi iklassen pulka och fikade sen efteråt det va kul :) Vi måste göra om de :)
Annars har det inte fasktiskt inte hänt så mkt.. läxor.. ja ännu mer läxor...
Imorron ska jag träffa sara tror jag :) Våra navelsmyckeen har kommit hihiih :) Blir att öva prov o göra matte med ;)
just nu övar jag på priv och närsomheltst börjar melodifestivalen! :D Danny är med hiihih :)
SÅ måste snart gå för att inte missa de :)!

Men ska försöka skriva lite oftare men vi sees :)!

(p.s tror jag kom vidare i iDream:) d.s)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback