Skidor!

Hej!
Kom nästan precis hem från skolan, ska kolla på youtube efter en låt som jag tänkt sjunga lite ;)
Imorron är det idrottsdag :) Ska åka till isaberg och åka skidor :) hihi kommer bli kul, jag som aldrig åkt!
Jag vet inte så mkt jag ska skriva, har inte hänt ngt i helgen annars.. jo vi var i bredaryd igår och jag köpte termobyxor och en söt kattplansch :)
Vi hade gemuprov idag med! Kändes som det gick jättebra :D! Hoppas det gjorde det oxå! :)
MEn får se vad jag hitta på.. jo måste göra mattes en med....


Har inga nya bilder bara denna hur mitt hår ser ut nu xD

Kommentarer

Postat av: BeautyByN

Tack själv :) Jag tycker att den är bra och med bilder ännu bättre eller roligare att kolla på. Skönhet kan jag lätt och enkelt säga. Jag kommer ge tips på flera saker man kanske kan tänka på och man får gärna fråga över nåt man undrar över så kommer jag svara på det eller om man vill ha ett speciellt inlägg om något. Våren är bara för härlig tycker jag med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback