skola igen!

Hej!
Var ett tag sen jag bloggade ;) Jag bloggar ju i två bloggar så ibland blir det mer inlägg i den andra ;)
http://sarelaphoto.blogg.se Det är min och Saras blogg :) Kolla den gärna hiih :)
Har inte gjort så mkt alls på sprotlovet! Bara varit hemma men i helgen så gjorde jag lite ;)
I lördags så åkte vi till halmstad eller eldsberga (1 mil utanför) till min moster ;) Hon har ju fått en bebis för ca 2 månader sen :) Så vi hälsade på och det var ju ett tag sen vi träffade de med så det var kul :) Vi var där nästan hela dagen! Det var så fint väder där med! Det är så mysigt där också! Speciellt på sommaren! ååå vad jag längtar till sommaren nuuuu!!!! <333 Snön var nästan helt borta där också! Var så fiint!
Igår söndag så var det också fint väder :) Jag träffade Sara! Vi hade inte setts på hela sportlovet!! Så vi gick ut i det fina vädret och tog lite kort i skogen! De blev riktigt bra men sen blev det lite kallt hehe :P
Men vi hade iaf kul som sagt :)


Idag har det varit skola, skolan har börjat igen! Ville men ändå inte men kul o träffa vännerna igen :)
JAg måste bara säga en sak! :D På gemu provet fick jag nästan MVG :D!! ihhih!!!
Det med iDream det är så himla cooolt! Rösta gärna på mig! YMG Angela till 72550! (5kr/sms) Tack så mkt!
Nu måste jag egentligen göra matte men har verkligen INGEN lust men får väl göra det iaf.. så man inte ligger efter så mkt och så att man fattar lite imorn iaf..
Men måste som sagt göra lite matte men vi hörs!!

KRAAAAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback