Veckan som gått :)

Hej!
Ett tag sen jag skrivit här! Nu har man sportlov då! Vill men ändå int hahaha xD
Kan berätta vad som hänt i veckan :)
I tisdags då så åkte jag skidor med några i klassen :) de lärde mig åka skidor hiih :) Det var jättekul! Men dagen efter fick jag världens träningsverk, fast nu tror jag allt är borta :) Gick bort igår haha..
I onsdags så var det än ledsam dag, blä på den dagen!
I torsdag så var det utbildningsmässa i skolan och man va i skolan från 8.15 - 20.30 ca men det gjorde inget för det var så kul :) Vi presenterade ju våran fantastiska linje genom att spela massa musik! :D Senare på kvällen klockan 20 så såg vi på en rolig show som estettreorna hade satt ihop! Den kvällen var verkligen så himla bra :D!
Så igår fredag så  var man kompledig för hela dagen i torsdags hiih :)

Idag så har man inte gjort så mkt.. jo i imorse så skulle min lillebror på badkalas och då följde man med och simmade 22 längder, kanske inte så mkt men lite iaf ;) Sen när jag kom hem så år vi och sen gick jag ut för jag tänkte jag skulle ta kort för det har ju varit så himla fint väder idag :D! Jag kom sen på att det skulle va kul att göra en egen musikvideo och det har jag gjort också hiih :) SKa lägga upp den här så ni får se :)
Har sett melodifestvalen också! Delfinal 2 i gbg! Skulle va kul om man va där hiih :) Brolle och Sanna Nielsen gick till final! YES precis vad jag ville =)! Nu är det en film på 4:an som heter dreamgirls, jag har den på men tittar inte så mkt :P
Jag prata med Sara också ihih :) Vi pratar om lite kuliga saker och samtidgt har man massa tankar som flyger omkring i huvudet! Saknar sommaren oxå! <3
Har gjort om min design också! blev riktigt nöjd med headern! men nu ska jag fortsätta prata med Sara och se om denna filmen är ngt bra :P

KRAM!

http://www.youtube.com/watch?v=S1L63rKElQo&feature=mfu_in_order&list=UL

(här är länken till min musikvideo, det går förtillfället inte att bädda in videon)

Kommentarer

Postat av: Hanna

sv: Ja det gör jag. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback