SKRATTANFALL! HAHAHHAA :D

Hej!
Idag har det varit är kulig dag :)
Har varit med Sara! Vi har bowlat idag för min bror hade bowlingkalas så tog jag med sara hehe :)
Det har hänt massa roliga saker med hehe vi har skrattat nästan ihjäl oss flera gånger haha!
Först så stod vi vid parkeringen och väntade på att mamma skulle komma till gisleparken, vi stod vid skolans parkering och då såg vi en bil som åkte upp för en backe och sen helt plötsligt så gled den bakåt neråt hahahhaha det såg så himla kul ut! Den tog sats kanske tre gånger och vi kunde verkligen inte sluta skratta haha man fick ont i magen och kunde knappt andas hahahah XD Men till slut så kom den upp för backen haha, den kunde ju vänt och kört ett annat håll hehe!
Vi fick gratis bowling med hehe vet inte varför :P men både mamma och linda sa att vi hade flörtat med han haha men det hade vi INTE gjort! hehehe
Innan vi bowlade så var jag och sara lite :) vi sjöng singstar hiih :) Är så kuul :)
Sara följde med hem sen också ;) och då så kommer katterna som vanligt och fiser hahaha XD ALLTID! heheh
Vi har iallalfall haft det kul idag! :D

Imorron har vi studiedag och då ska jag träffa klassen och vi ska åka pulka och fika lite och så kommer bli kul :)
Nu ska jag snart lägga mig så dt inte blir lika sent som igår hehe :P


(har knappt några bilder)

Men aja KRAM ALLA!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Åh tack så mycket! Du anar inte hur glad jag blir av att höra sånt. Tack! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback